2013年10月17日 星期四

16 OCT 2013 拍拖 59 個月, 男人街 + 隠家拉麵工場

星期三, 拍拖日
再加上係我地拍拖 59 個月
真係要好好地咁慶祝一下

今日我地決定左去行男人街


真係好多野賣


其實主要係搵返個 EAR PHONE
因為我原裝果個壞左!

呢個只係 $98 咋
抵玩!

之前係觀塘/荃灣睇
差唔多款既都要百幾蚊
呢度真係好多款, 又多顏色揀

之後就係老公既引領底下
去左呢度 


真係十年無黎過喇
記得中學時期鍾意踩冰
除左去太古之後, 有時都會黎下呢度


原來呢度都幾多野食架喎


向蘋果商場進發

排隊


呢度好細心呀, 如果排隊排得悶悶地
可以拎佢既漫畫黎睇
不過,,,我唔識欣賞囉


牆上有好多好多簽名 + 公仔


又係未入座已經要剔定野食



認住呢個牌
我地今日就係食呢間

網上睇話幾難搵
地方係有少少隱蔽
但...我同老公都唔算搵左好耐


除左堂食, 仲可以外賣返去自己煮

等左 15 分鐘左右
已經入得喇! 


我地坐果張檯上方有個水壼
開頭以為佢係裝飾既
原來...係堅架


老公既 "隱世黑伝" + FIRE BALL

即係黑蒜油湯底 + 辣



我的 "隱世赤伝" + 追加蛋
即係蕃茄湯 再加多隻蛋

黎到我果碗有兩隻蛋
原來...每碗都有一隻蛋架
早知唔追加啦



呢度既檯檯櫈櫈都係用汽水盤叠架
我覺得好有風味


呢個係昆布醋
我地食到一半先加落個面度一齊食
又多左一份清新味

食飽飽
再行下呢個商場


曾經
呢個商場係以 "室內過山車" 而出名過


可惜... 宜家已經人去車空
排隊住仲俾實惠做埋貨倉添


超勁懷舊扭蛋機
如果有機會既話, 都要帶 JUJU 黎見識一下


十幾年前
屋企樓下開左間類似 "歡樂天地" 既物體
我地一家人
日日落去倒錢

懷緬完就走人 LU

~老公, 47 個月快樂~

6 則留言:

  1. 我又真係無留意有支昆布醋....不過呢間幾貴下,短期都應該唔會去住

    回覆刪除
    回覆
    1. 話晒慶祝 47 個月, 貴少少唔怕啦~~ HAAHAA

      刪除
  2. 小A都帶過我去食呀~~ 不過就唔係好啱我口味喇~~

    回覆刪除
  3. 我中學時期又係好鍾意去太古踩冰架, 當年吾知會吾會見過你呢....

    回覆刪除
    回覆
    1. HAHA... 都有機會喎, 我多數係學校假期去架~

      刪除