2013年10月21日 星期一

20 OCT 2013 初見契表哥 + 二舅公乳豬生日會

話說 JU MA 有個契大佬
識左十幾年...UM...計落都就黎廿年了
果時其實契來契去咁玩
無諗過到宜家咁多年後都係以兄妹相稱
雖然大家拍拖/結婚/生小朋友後少搵左好多
(其實係 JUMA 無心肝)
不過我地一搵又會好好傾,

宜家 JUJU 大個左, 我地都習慣左同佢出街走難 MODE
所以係時候要拜候下契舅父同埋契表哥仔 X2 啦


以前無拖拍, 會跟住契大佬返屋企同佢個大仔玩
霖霖哥哥
話咁快就 8 歲喇
真係時日如飛!!


波波哥哥
佢出世後我就同老公拍拖
宜家 3 歲 
我都係第二次見佢咋

初時見面佢唔太喜歡 JUJU
可能係第一次有個咁細個既細路出現
搶左佢既風頭
但之後佢都肯同 JUJU 玩呀

不過飲茶時間過得快
最衰佢地住得遠
唔係可以得閒約出黎跑下山
應該會幾開心既!!

飲完茶行左陣 MEGA BOX
我地就出發去生日會咯

今日係 JUJU 二舅公生日
我地攪左個 PARTY 仔
一上到去太太屋企
婆婆已經話要同 JUJU 影相


有兩隻乳豬


孖妹嘜 + 兩老表


危險動作 1


HAHA
點解你個樣咁正經既


WARM UP 之後好好笑容


大合照
祝二舅公身體健康, 開開心心


JU BA 好鍾意 HAPI 表哥架
見到佢又要捉佢影相啦


兩個仔,,,發達啦你
哈哈哈哈

生日 PARTY 後就送左 JU婆JU公同JUJU 去搭車
我地兩公婆又可以拍拖行街街 LU


沒有留言:

張貼留言