2013年10月24日 星期四

23 OCT 2013 三木韓國料理 + 翔龍小籠包

哈哈哈
我成日話老公中左韓國毒
其實我都唔好得佢幾多
今日約左表姐拎 D BB 衫俾佢
又同佢去食韓國料理

表姐公司老闆係韓國人
所以佢介紹得既應該都係好野




平均一個 LUNCH 係 6X-7X 不等


格局有少少韓式
不過 D 待應好似聽唔到我講野咁
叫左好耐先有人理我地


6 小碟
表姐加多句話要韓式既
唔知同平時有乜分別呢


本身又想試下新野 - 泥鰍湯
但係待應問有無食過, 因為佢話會有少少腥
ER.... 你咁嚇我
我都係打退堂鼓了
叫左個穩陣既泡菜豆腐鍋


表姐既燒雞肉飯
煎得幾香口, 送飯一流


一頓豐盛的午餐
上次表姐請, 今次就輪到我請啦

*************************************************************

晚上
約左由韓流回港的韓 MO

咁人地係韓國返黎, 無理由又去食韓野啫
本身韓 MO 都幾愛食 PIZZA
所以揀左

但估唔到平日都幾多人囉
我地又湊住 JUJU
佢地 BB 櫈又唔多, 所以都係轉場了

轉左去隔離既

唔駛等位


仲有青蛙兒童餐具提供



呢位小 JU 見到好開心


YUMM YUMM YUMM


口水雞
唔好食既
個味道怪怪地


UM... 呢個唔記得咩名堂
但係配料多於主菜
=.=


油淋淋既賽螃蟹
本人唔太喜愛

係叫俾 JUJU 食既嫩雞煨面叫做好 D
我諗我之後都唔會再黎食了

沒有留言:

張貼留言