2013年10月22日 星期二

21 OCT 2013 金裝幼兒樂 X PARENTS CLUB = KEN SIR 講座

前排收到風
幼兒樂又有早教既講座
雖然 JUJU 唔係食呢隻奶粉
不過係 FREE 既, 又想去八卦下


入到去有好大個廣告牌
但係成個講座都無提及過要食呢隻奶粉先會變乖巧架喎!


其實個講座大部份既訊息都係叫我地要有良好既溝通
唔單止係親子之間
夫妻之間既溝通都好重要

唔好樣樣都以物質為先
有時少少既野小朋友都會好開心
唔駛下下都諗到咁複雜

聽完之後都覺得呢個講座幾實用
會糾正返好多錯誤既思想

另外仲有一 PART 係教我地點樣去以圖像既方式去記 16 個無厘頭既生字
我聽完成個禮拜後都仲記得
呢個方法真係勁!!

我覺得呢個講座都值得去聽架

聽完講座
去左 APM 食野 


排隊時仲見到好多阿童木


自助拎飛
等一張檯咋!


終於見到佢有大慕集



我唔客氣喇!

沒有留言:

張貼留言