2013年10月15日 星期二

14 OCT 2013 反斗城。大暴走

HAHA
其實我地原意唔係想去海港城架

本身一早約好左今日同 TszHey 一家去郊遊
點知...貴人出門招風雨
我地執好晒走難既行裝
落到街竟然落雨
SH_ _ ...........

咁,,,約好左
個個都準備好晒

最後都係去海港城聚下

我地早左到, 同契媽佢地週圍影下相先


宜家 d 商場有好多唔同既 decoration
10 月份既海港城係 candy factory


點解你個樣咁囂's 架


特別鳴謝攝影芝
D 相影得好靚
靚過我去 STUDIO 影

TszHey 到喇
不過佢訓左, 我地就一邊玩一邊等位啦




見到 TSZHEY 有個小背包
個 SIZE 剛剛好
偷左黎俾 JUJU 揹住
好得意呀!!!

而 JUJU 見到人地車個玩具
就伸出佢既小手


"禁~~~~~"

食野我地 4 個家長忙爆
完全無時間拎相機出黎影
又要鳴謝攝影芝啦


兩個小朋友,,,開始識交流喇
JUJU 仲傳授 D 曳野俾 TSZHEY 添
TSZHEY BA MA 真係多得我地唔少喇
HAHAHAAHAHAHA

TSZHEY 真係好 C 文, 又淡定
係咪男同女既分別呢?

不過佢地都有個共通點, 就係鍾意......


推車
HAHAHAA
辛苦晒 TSZHEY BA MA 抱住 JUJU 推車
KAKAKAKA


食完 TEA
再去反斗城行下啦



似乎兩位小朋友都對呢個玩具好感興趣
可惜你已經識行
唔係我都會考慮下既...HAHAA
宜家得閒黎玩下算啦

女仔真係比男仔定性好多架
JUJU 玩兩下又走去玩其它野
到我地返轉頭 TSZHEY 仲係原位玩緊
唉... 點解我成日追住亞仔走來走去都唔瘦架!!






沒有留言:

張貼留言