2013年10月2日 星期三

回到 2 Jun 2013 第一個爬行大賽

DAY 279

ju ma 一直都想帶 juju 參加爬行大賽
一黎可以同佢見下大場面
二黎可以郁動郁動一下

之前有幾個爬行大賽都 miss 左
聽見荷花會舉行一個超大型既爬行大賽
緊係要參加啦

只要早少少黎到排隊
再捐 $20 就可以參加喇

原本以為會好多人一早黎到
我地 10:30 左右到達
11:00 開始報名
12:15 已經係我地既爬行賽喇
食完個早餐就要集合 lu


選手緊張地準備中
我講緊我


ready
juju 好明顯係超緊張
周圍眼望望


開始喇
但佢完全無視我
=.=""


出動最愛既檸檬茶 + 係終點等佢既婆婆都係唔肯爬


最後肯爬喇
但係一路爬一路喊
陰功豬豬


比賽完畢
終於冷靜落黎喇


同婆婆玩最開心


得得戚戚咁既樣


飲茶最開心

超無良心 + 同情心既 JU MA
又再一次迫 JUJU 去比賽

真係有少少不憤
明明佢係屋企爬出爬入爬得好快架嘛

飲完茶再去第二轉比賽


哈哈~~ 知道要被迫比賽既 JUJU
一直扮訓
過手再過手都係唔醒

你。好。野。


不過你有張良計, 我有過牆梯
出動 *星星* + 檸檬茶
仲唔引到你起身?


今次由爸爸陪你出征
加油呀 ~~ 亞仔


各選手已準備就緒
你呢?

最後起點與終點都係同一位置
唉~~ 睇黎要帶你見多 D 大場面至得喇

返到屋企又爬得鬼咁快
真係肥媽都俾你激奀!!

沒有留言:

張貼留言