2013年10月10日 星期四

9 oct 2013 拍拖。又吃韓菜

嘻~
今次拍拖拍出旺角
不過今日 ju ba 公司多野做
我就搵 827 mama 交收完再搵個地方等佢

原先想去太子果間仙跡岩架
去到先知已經執左
(好失望, 人地好想飲珠珠奶茶, 勁耐無飲!!)

又諗住行下始創
(其實都無乜野行)
嘻嘻~~ 一入商場我又記得唔知二樓定三樓有間 (仙)


呵呵
仙踪林


仲俾我搵到個好位
可以一邊嘆茶, 一邊煲劇
(^ω^)


老公到埗
本身想同佢食下之前同 wmm 食過既韓式小食
跟住,,,,果間舖又變左做炸雞了!!

最後求其食左串魚旦
就去左行花園街
嘩~~ 今日既花園街
可以用水靜河飛黎形容!!
行得好舒適

得我搵日再搵 wmm & ctt 黎行下先
(話時話, 我地真係好耐無見喇!)


花園街無人同我迫, 好快行晒
再去新世紀搵食
俾我地見到開左一田 supermarket
嘩,,,,ju ba 雙眼發晒光
一定要入去觀摩下

除左 supermarket
佢都有一個 concern 位係賣 bb 用品架

行完, 出去見到 shoe box
一直都勁想買返對波鞋俾 juju
今日,,,終於買到!!


幾型仔呀!
仲要係同我果對一樣係 996
母子裝... 呵呵

宜家新世紀新裝完 d 鋪頭大變動
(又或者我之前無真真正正咁行過)

連 food court 都整到好靚呀
最後我地 "又" 係搵左間韓國餐廳


新世紀 3/F 食代館, 金尚宮



有韓燒, 有熟食


三小碟
不過不失啦


我揀左個雜錦燒肉
$7x
不過呢... 3 種肉既味係一樣架囉
(o)


飲可樂唔駛加錢
感覺上又幾抵喎!


有個幾清既湯


ju ba 既泡菜牛肉年糕
um... 唔好食囉


各大商場已經有 halloween 既佈置喇
呢個 haha 鏡
係咪影得我地好 QQ 呢

2 則留言: