2013年10月5日 星期六

4 OCT 2013 DR. SUNNY + 日本手信篇

唔知係咪俾我冷親
JUJU 流左幾日鼻水
起初都係係鼻裡面
然後就演變成鼻涕虫
聽見佢訓著時鼻塞塞咁
聽見都覺得辛苦

當然, 婆婆有俾猴棗末
但最後都係覺得去搵醫生隱陣 D

呢排有媽媽組話大窩口有個兒科醫生幾細心
反正屋企附近果兩個都同 JUJU 唔夾
就去試下啦

一早打去登記
姑娘勁好禮貌
會好詳細咁問資料
(連邊間醫院出世都問埋)
同埋會問咩事要黎見醫生
最後我話會婆婆帶佢過黎
佢仲問我要唔要醫生再打俾我同我講病情添

嘩...今時今日咁既服務態度
真係難得!



去到等睇醫生
病! 都係要玩既


盛惠 $320
如果兒科專科黎講
價錢可接受既


今次既藥
醫生係 LUNCH TIME 時真係有打黎講病情
佢話係有少少鼻水
但又未去到傷風喎
不過都開定 D 藥俾我地看下門口
問係咪鼻敏感, 佢就話咁細個未必睇到
不過都盡量唔好玩毛公仔呀果 D 囉


睇完醫生
好似生猛左
仲陪 JU 婆婆去食壽司

*************************************************************

晚上


JU 公公買左大閘蟹返黎食


跟住又收到 JU 叔婆係日本買返黎既手信


WOW
出年又可以買少幾件衫喇
呵呵呵


仲有就係呢個蝦餅


好好味呀
有 D 似我地細個時食既蝦餅
但就唔會痴住個咀囉
同埋脆好多
正!

食完一塊又忍唔住要食第二塊, 第三塊..........

亞 JU 呀~
唔該你快 D 好返啦



沒有留言:

張貼留言