2013年10月13日 星期日

12 oct 2013 在家 BBQ !

今日約左去 juju 既 三伯婆屋企 bbQ 呀

話說三伯婆搬左去村屋住
連天台既
都搬左成年有多架喇
我地今日終於有機會入去踩場喇
yeah yeah yeah

juju 暫時仲係好多野都未食得
所以我地入去前要買定 d 糧食過佢
係街市睇過 d 蕃薯好似唔多靚
最後我都係同 ju ba 出左一田買~


呢隻甜薯幾好味架
就咁烚熟佢就得
搣好皮俾佢成支食, 勁方便



仲有我地大人食既甜薯
因為亞哥佢地都買左好多野食
我估買少少淺嘗下就夠了


燒菠蘿
正!

特別鳴謝哥哥
買晒餸準備好晒之餘
仲要車埋我地入黎!

呵呵,,,juju 今天樂透了
因為有表哥表姐陪佢玩


heehee
表哥超錫佢呀
仲會係佢周圍行行企企時陪伴左右
juju 行過 d 枱呀櫈呀側邊
表哥仲會用手護住 d 角位
唔俾 juju 整親


juju 亦少有地痴住唔係成日見既表哥
正呀喂
遲多幾個月再 gathering
我地可以交 juju 俾表哥仔照顧喇


初次食布冧
其實都幾酸
但係 juju 大愛!


酸到流晒口水都要繼續食

10 點幾
juju 開始忟憎要訓覺
我地都返歸了


返到屋企
攰爆!
沖完入廚房飲水
見到有杯已沖好既清熱酷
so warm!!

4 則留言:

  1. 嘩, 自家天台BBQ 好正喎~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀...真係好正呀...
      不過係遠 D 囉...打的返屋企要百幾蚊呀~~

      刪除
  2. 咁酸Juju都愛食,很难得!咁甜既生果果更加愛食?
    表哥仔幾大?好識照顧小朋友呢!
    请問烚薯仔要烚幾耐?

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為 JUJU 食開無味野, 所以有少少味既野佢都 LIKE!
      表哥仔 11 歲喇...大個左好多呢~
      同埋果 D 蕃薯仔我地多數烚 20 MINS,,, 因為 JUJU 無乜牙仔, 要烚淋 D 俾佢食~

      刪除