2013年10月3日 星期四

2 OCT 2013 拍拖去食部隊鍋

拍拖日又到
今時今日真係無乜精力諗去邊度
HAHAHAA

結左婚係咁架啦

其實老公想睇戲既
但我又唔想咁夜返屋企喎
最後都係去 KLN BAY 接老公放工

其實主要又係買野俾我地既老大 -- JUJU

轉季喇
係時候買返幾件底衫旁下身!



HEATTECH 長袖底衫 @ $79

前兩年我同老公都有自己買黎著
夠薄又夠暖


JUJU 之冬季睡衣 @ $99
鍾意佢著一件過既夾衣訓覺
唔駛訓到打晒交又打開晒個肚臍嘛


潮童 LEGGING @ 好似 $79
凍果幾日要靠佢打底架喇


包底家居服 @ $99/2P
都係果句
唔駛打開晒個肚仔

FING 完錢
老公都收工喇
係時候醫下我地個肚

行左去淘大
嘩~~ 呢個地方真係有十幾年無踏足過

以前讀中學時係觀塘
果時無 APM
我地多數成班八妹落黎淘大逛
有一排真係日日都要行個圈先返屋企架
因為呢度有 YES STATION!!
以前係度買貼紙寫信, 抽閃咭!
都敗左好多錢係度架
HAHAHAHAHAA

呢度多左好多野食呀
成條馬路變左食街咁
我同老公本身都無乜頭緒架
點知見到有張 POSTER 寫住部隊鍋喎

呢期老公愛上韓國菜 (瘋狂地)
所以話要試下呢個部隊鍋喎


除左部隊鍋
仲有西式既意粉
其實係一間食多國菜既快餐店


飲品請自行到雪櫃取


食部隊鍋就俾返韓式既食具
都幾認真呀


買完野食有個牌
然後等待應上菜


期待


~開~
其實我無食過部隊鍋
所以唔知 D 食材係咪正宗
不過就幾啱我口味
微辣, 飲飲下個湯又幾好味


本身覺得只得一個拉面
一定唔夠我地兩個食啦
勁有衝動叫老公 +$10 要個飯
老公話我地係慣性地眼濶肚窄
而且佢話可以後加, 咁就食到咁上下先啦

好彩無加到個飯, 我地兩個食到好飽
老公話冬天要食多次部隊鍋

食飽飽就再行下街
宜家 759 真係緊有一間係左近
同埋淘大三樓真係好多精品賣呀
睇到我唔願走, 但係老公就係咁拉我走
=.=""

最後乜都無買之下收左隊!!

沒有留言:

張貼留言