2013年10月7日 星期一

6 oct 2013 海港城租車 + 下午 tea 一 tea

今日又係無乜野做既日子
我地,,,又去行下街啦
HAHAHAHAA

呢排鍾意帶 I-ANGEL 出街多 D
因為 JUJU 呢期唔鍾意坐車
一邊行街就會一邊扭抱
加上搭車/收車/上上落落都好煩

今日去左海港城
JU BA 記得可以借 BB 車
咁我地就去客戶服務檯度問喇

放低按金 $200
就可以推走架車喇
8:00pm 前去返任何一個客戶服務檯度還車就得架喇



就係呢架車
會有張墊既
UM... 不過我地呢架車有少少餅碎囉


訓醒既 JUJU: E.. 點解我會有車坐既

既然你醒左
我地就去 TEA 一 TEA 啦

揀來揀去都係呢間抵食 & 坐得舒適 D
最重要係有位 "泊車" 丫嘛


呢度既 HIGH CHAIR 係用 STOKKE

隔幾間鋪有售
1 張要 $2,XXX
可以分階段坐
坐到大都得
(當然唔同既配件就要另配啦)


HAHA
難以逃走



要乖乖地坐係度食包
無錯!  包係自備既白方包


津津有味


呢排好鍾意拎餐具
然後 "不" 空氣放入口


JU BA 既沙冰


JU MA 既熱 0 茶


仲有 FISH & CHIPS


而呢位小朋友食完佢既白方包
仲飲鈣 c 寶添

食完愉快既下午茶
又回家了

沒有留言:

張貼留言