2016年5月6日 星期五

6 MAY 2016 『曼谷2人遊』- DAY 1 KING & I BOUTIQUE => Kang Ban Phe Noodle & Seafood Cafe => SIAM PARAGON (GOURMET MARKET) ==> 小小夜市

係藍象食完 LUNCH 再過酒店 CHECK-IN
可惜酒店未有房
(CHECK-IN 時間係 15:00)

咁我地又出發去做 THAI MASSAGE 啦
原先只諗住做一次就算
但靚嬸推介呢間平/靚/正
所以就帶老公黎享受下啦


係新開架, 新張期內有優惠
有詳細介紹

好啦, 去到
環境係好舒服
可能仲早 (14:00), 所以好似得我地咁

首先就飲返杯清涼香茅茶先
再填表, 睇下你自己想重點按摩邊個位啦
仲可以寫埋要咩力度


JUMA 既膊頭 / 腰 係重災區
成日都好攰好攰


出面有個少少既綠草園境
望落去好舒服
*但其實再出去就係大馬路*


我地既 THAI MASSAGE 房
真係好想跳落去訓著

JUBA 既師傅比較大件
JUMA 既比較嬌小
可能同我地揀既力度有關吧

2 位係 1.5 小時內都無 "渣流灘"
開始時仲有少少大力添
(我認我唔太受得力)

1.5 小時裡面真係好 RELAX
再加埋最後既 "拗腰 / 拱橋" 動作
*呢個動作其實都危危地, 如果唔想博就可以叫佢 SKIP*



換好衫
叫師傅們幫手影相
佢地都好樂意呀


完結就飲返杯熱茶
因為有折
所以每人只係 THB 805 (約 HKD180)
雖然比起平價既都仲係有 D 距離
但我覺得 CP 值極高!!
*主因係 MASSAGE 時, 兩位師傅都無出聲
靜靜地咁按, 等我地可以好好休息*
因為聽過好多平價既都會大聲傾計架!

好喇, 按完
其實見到附近有街邊粉/飯檔仔
 好想食架
但急住返去泵奶, 同埋 LUNCH 真係食到好飽
加上下一個行程又係食
所以放棄了!


今次揀呢間酒店係因為 "團購"
好抵好抵
$888 / 2 NIGHTS (已包稅)
仲包埋早餐 + SPA 優惠


房唔算係大
不過以我地早出晚歸黎講
OK 啦

我地住 36/F
係總統套房.... 隔離
37/F 就係 ROOF TOP BAR
好可惜....今次未能見識見識


出酒店門口, 上天橋就已經係 BTS *SURASAK站*
*問靚嬸借左 RABBIT CARD (香港八達通)*
周圍去無難度
如果要買飛就煩 D
因為佢地 D 機係要入硬幣
如果無就要係 CS 度買,,,,,如果去大站多人就要排隊

如果經常去既都建議買一張
https://card.rabbit.co.th/en

又或者問經常去既朋友借一張啦
因為佢除左搭車可以用之外
我見佢係 SIAM PARAGON 既 FOOD COURT 都可以用呀
*SIAM PARAGON FOOD COURT* 係必須買美食咭
如果有 RABBIT CARD 就可以當埋美食咭用


由 *SURASAK* 到 *SIAM* (大站轉車站, 好似我地香港既太子站咁)
都只係 15 分鐘左右

再搭車去 *PHLOEN CHIT*

見到 NOVOTEL HOTEL 就轉入小路
行大約 5 分鐘就到


沿途會見到 7-11
見到再行多 2 分鐘望下右手邊就會見到
都好方便



係呢個門口啦
當日我地大約 17:00 左右到達
無乜人



YEAH... 開餐啦
由於等陣會去夜市
所以諗住叫個面/小食/刺身食就算


呢度係由湯/面/餸都自己配搭

JUMA 一定要食冬陰公瀨尿蝦面
個冬陰公真係無得彈
好濃好夠味
酸/辣比例味道剛好 


同事早我幾日黎, 話要試下呢度既咖啡
UM.... 其實本身 JUMA 唔太飲咖啡既
覺得一般般啦


登櫈~ 
瀨尿蝦刺身
呢個係呢度既招牌菜
個汁真係好好好好好好味
辣得好過癮
不過瀨尿蝦肉就無蝦咁彈牙
食落軟淋淋
有 D 似蟹刺身既 FEEL
但都係好味既~
(睇返 D 相都想食!)


炸蝦肉
UM...可以不點
因為都炸得幾硬~


咁熱既天氣點可以唔黎一杯沙冰呀
加埋個芒果雪糕
透心涼呢

由於碗面唔大, 所以決定再試多一樣


冬陰公撈面
望落白濛濛咁, 覺得好 DRY
但原來食落有驚喜
都係果句,,,,個撈面汁超好味
雖然幾辣,,, 但係好好味

好喇,,,食到半飽
就出發去夜市喇

今次呢個夜市係不定期舉行既
 "ARTBOX"
如果想去既就上官網睇下
唔好好似我地咁

我地明明睇晒資料
再開晒 GPS
(其實 GOOGLE 有顯示話永久關閉, 但我地唔心熄)
但搵左好耐都搵唔到

(>﹏<) 

最後走到去紅燈區
就快熱死既我地
搵左罐好多人介紹既青檸梳打飲


嘩, 飲落去
"GUR" 晒

再膽粗粗走入人地既露天停車場
俾負責既姐姐問我地咩事
先知道原來無開

唉~~ 到最後, 我地行到返去 DINOSAUR PLANET
然後,,,見到一個非常之唔起眼既入口
大大個 "ARTBOX" 燈牌, 不過無開燈
所以我地錯過左....

** 事後上網睇返, 原來係我地呢個禮拜同下一個禮拜會停辦
因為怕雨季到~~ 要換返 D 草地 **

―,.―

跟住放棄夜市去左 SIAM PARAGON
行佢地既 GOURMET SUPERMARKET
嗯嗯~~ 我知我無做足功課既
我以為果度會有好多泰國本地產品賣
點知去到...佢地賣既野其實同香港 CITY MAMA 差唔多

跟住去 FOOD COURT 兜左個圈
係好多野食架~~ 但人亦唔少
我地仲有下一個行程
所以唔想係度浪費時間了


"SAR WA DEE 麥叔叔"


買左呢 2 杯野飲
中伏
好蠢呀~
點解會俾佢地既顏色吸引左架
其實一睇就知佢地係藥水味啦

比起街邊賣既果汁真係蚊脾同牛脾呀!!

我地既下一行程
就係 SIAM BTS 既另一邊
我地見到有個小型 NIGHT MARKET


迫呀迫呀
一睇就知幾有 NIGHT MARKET 氣氛
所以我地唔執輸都落去迫下

其實佢地賣既野同女人街差唔多
價錢唔知, 因為佢地無標價
我無興趣亦都無刻意去問 LU


有我地既地方, 點可以無野食
食左呢個香蕉 PANCAKE
好香蛋 & 蕉味
用料都唔姑寒
好似係 THB 40

由於聽日會去 JJ MARKET 
所以都唔敢問題
(因為人地話 JJ MARKET D 野好平好抵)


HAHA~~ 返歸
原來呂良偉係泰國好紅架
搭親 BTS 都會見到佢

好啦~~ 早抖~


沒有留言:

張貼留言