2016年5月7日 星期六

7 MAY 2016 『曼谷2人遊』- Asiatique The Riverfront / calypso cabaret show (人妖 SHOW)

嘻嘻
又到夜市時間啦
今晚去一個出名遊客區既夜市
<去旅遊一定要遊客一番吧>

本身想坐篤篤去
但酒店既人話坐的士仲平過篤篤
而我地又唔知要坐幾耐
所以最後聽從酒店員工既意見
坐的士
佢地叫既的士又唔會黑的, &可以清楚講個地點

原來我地坐的士係勁。近
我諗 15 分鐘左右就到
搭左 THB 61
早知坐篤篤~ HAAHAA



曼谷最大既夜市之一
ASIATIQUE THE RIVERFRONT
最大特色係係湄南河邊
行下夜市, 又可以欣賞下夜景


除左行街之外
其實我地仲係黎睇人妖 SHOW
N 年前我同屋企人跟團黎睇過
果時得 12,3 歲, 其實無乜特別大感覺
而 JUBA 第一次黎泰國
咁就一齊去見識下啦

不定期都會有優惠
睇過其它旅遊網站, 都好似差不多價錢
係官網訂可以話俾佢知你想坐咩位
佢會再幫你安排

每日有兩個場次:  20:15 , 21:45
我地揀左 20:15
其實好趕囉, 又要行街又要食少少野咁


網友推介既榴槤雪糕
THB75
唔平, 但又真係幾好味喎


好濃既榴槤味
食落又唔會好 "溜"
JUBA 好鍾意
話好味過澳門既多多聲

另外網友亦推介綠色既椰子味
不過我地個肚無位啦


行左去河邊影下相


黃昏係靚既


JUMA 最愛既摩天輪呀
我地發現摩天輪轉得好快
應該係無乜人搭
HAHAHAHA

見未夠鐘又想搵 D 野食下
閃左出 ASIATIQUE 對面
諗住食下街邊風味野
但係入黑後條街無乜街燈
我地根本睇唔到佢地係食乜既
最後揀左間光猛少少對街既鋪頭


終於食到雞粉
但係...睇佢個湯
清過清水
伏!!!!!


正常椰青


無乜顏色既 'PHA THAI'
但食落勁甜
除左甜味, 就係甜味
伏 X 2 !!!!!

而呢間野係街邊擋黎講都算係貴

估唔到咁就中左伏!

好啦, 中完伏
為左平衡下心理
就再試街邊檔既香蕉 PANCAKE


個香蕉餅係勁重蕉味
但就勁 "溜"
因為見伯伯都落左幾次牛油

最後,,,,我地趕唔切, 無食晒就入場睇 SHOW
(因為睇 SHOW 唔可以帶野食入去呀)


1 小時左右既人妖 SHOW
每人包一杯飲品
而每 2-3 個人就會有張檯 (俾你放野飲)
感覺去左 6,70 年代既夜總會咁
幾得意

開 SHOW 喇
結合左唔同既場境 / 主題
同我之前睇既好唔同
呢個係專業好多既
但就無左我最期待既千手觀音
佢地全部都係男人....但有 D 身型真係靚過好多女人架
JUBA 話其實個 SHOW 麻麻地
見識過就算


睇完 SHOW 出返去, 可以搵佢地合照
當然要俾 TIPS 佢地啦
其實我地只係想搵最右手邊紅色果個合照
點知....另外兩個係咁痴埋黎
我掉低左 THB 100 俾佢地自己慢慢分
HAHAHAHAHA


去到邊度都有既情人鎖



好啦, 睇 20.15 既 SHOW 係因為想睇完再食下野
黎左 2 日仲未食過生蝦刺身
所以要搵間有生蝦刺身既黎食


嘻~~ 終於食到
但係唔似香港咁凍既
可能係因為真係生鮮蝦整?


蝦餅
但係似豬肉餅多 D


港式冬陰公

UM... 原來夜市 D 野食都係麻麻地啫...
下次唔再中伏!



其實 ASIATIQUE 呢度有免費接駁船去 BTS 站
但網上好多人話如果 4,5 點去
要排勁耐隊, 所以我地無考慮
走既時候見佢條隊唔多人, 就等啦
排左唔駛 5 分鐘就上到船
雖然係企位, 但我覺得仲好
因為隻船係不斷俾人上, 好似想塞爆佢為止
基本上最早上船既人已經俾人迫左係中間
我咁細粒, 再係裡面應該會焗死
宜家企係船邊有 "河" 風, 又唔錯喎


落船行 3 分鐘就到 "SAPHAN TAKSIN" 站
我地搭一個站就返到酒店喇

雖然唔係好夜, 但今日真係行得好甘
要早 D 訓喇
明天最後半日~~ 好唔捨得啊~~

沒有留言:

張貼留言