2016年5月6日 星期五

6 MAY 2016 『曼谷2人遊』- DAY 1 出發 => UBER => 藍象 (BLUE ELEPHANT) 半價午餐

YEAH~~
策劃左 2 個月既 『曼谷2人遊』 終於都出發喇
係度首先要鳴謝婆婆幫手湊住 2 隻馬騮仔
跟住就要多謝舅父仔晨早流流 5 點幾車我地去機場
最後要多謝 JUBA 同事
因為唔係佢地 2 公婆係 3 月黎左個 2 人遊
JUBA 一定唔會有呢個諗法

天未光就出發
真係好唔捨得 2 粒豬
不過要玩既就要拋開一齊
wa hahahahahaa



check-in 完既指定動作
翠華早餐
其實唔好食, 不過咁早既機場又無乜野行
咪食個早餐先囉


竟然勁早搭無人車到左閘位
無聊又影下相先


今次搭泰航
上機已經每個位有枕頭同毛毯
非常貼心!

訂機票小插曲:
本身睇廉航 "OX" 架
已經睇晒時間, 就俾錢架喇
之後多口同亞姐講開,
佢即問佢 AGENT 朋友,
得知泰航同 OX 只係差百零蚊一個人
最後揀左泰航
嘩, 如果唔係...OX 仲罷緊工我都唔知點算呀




起飛喇
BYE BYE 香港


又有早餐食
不過係... 唔!好!食!
炒面乾爭爭 / 燒賣個味勁假 / 芝士丸已凍!
最好味既係菠蘿乳酪!!

到達泰國
首先要整左張電話咭先
我地今次係香港預先買左張 HAPPY SIM
可以 7 日無限上網再加少少通話分鐘

IPHONE 係唔駛 SETTING
插咭即用到
我用 SAMSUNG NOTE 2
就要打個電話先用到
老公就用 LG G3
都係插咭就用到

整好張咭
就要裝 UBER
<聽聞泰國都幾多黑的, 所以我地用 UBER>


裝好 APP 後
國家: 泰國
輸入電話:
<插咭時會有 SMS 通知你個電話 NO.>
揀 PAYMENT
可揀 CASH / CREDIT CARD
(我地揀左 CASH)
之後就 CALL 車
泰國 UBER 分 3 種車
UBER MOTO / UBER X / UBER BLACK
MOTO: 電單車  (最平, 但只可坐一人)
X: 普通私家車 (揀 2-3 個人)
BLACK: 7 人車
** 揀左之後佢會話你知有咩車係附近, 大家可以睇車食飯 **
入 PROMOTION CODE
第一次用多數可以用
今次我地問朋友拎左 CODE
我地有得平之餘, 佢下一次搭又會有得平


好喇, 我地由裝 APP 到等車總共用左 10 分鐘左右
同埋泰國既司機英文仲屎過我
等車果度係 2/F , 我講左好耐都唔知佢係上層定下層
最後搵左個泰國機場員工幫我溝通
嘻~~ 真好彩

上到車已經 11:00
本身諗住去左酒店 CHECK-IN
放低行李先過對面藍象食 LUNCH
但眼見幾段路都塞車
我地又 BOOK 左 11:30  50% OFF 優惠
所以決定放棄 CHECK-IN 先
直接叫司機去藍象

今次既車資係 THB375 - THB200 (PROMOTION CODE)
即係埋單 THB175  (約 HKD39)

去到藍象已經 11:50
好彩都仲留檯俾我地同埋可以用 50% OFF 優惠

點解會有優惠呢?
事源係我係網上發現到泰國一個 BOOK 位 APP
叫 "eatigo"

呢個 APP 裡面有好多唔同種類既餐廳
可以直接係 APP 度 BOOK 位
 唔同時段又會有唔同優惠
我見到連(泰國)半島 BUFFET 都有
不過我地時間有限.... 下次先再試啦

今次我地 BOOK 藍象

SEE?
BOOK 11:30, 餐牌上既野都可以有 50% OFF
<飲品 / 套餐 除外>
都抵啦係咪先?

唔同餐廳都會有唔同條款
大家要睇真 D 先好 BOOK

好啦~
黎泰國, 好多人都話要黎藍象潮聖
我本身行程無編排去藍象架
因為聽講都貴貴地
所以無考慮, 但見有 50%OFF , 又唔同講法

裝修就似係香港比較高級既泰國餐廳咁
JUBA 話好香港 FEEL



金碧輝煌既餐具
成件事好高級


亞媽教落, 攞人著數都唔好攞到盡
所以我地有叫原價既飲品
THB 250 / 1
(約 HKD55)


開胃小食
係送既
酸 maymay 既湯同酸maymay 既沙律


叫左條燒爐魚
無我想象中咁香口
有少少似蒸 + 焗咁
個汁好好味


 趣味冬陰公
黎泰國點可以唔飲呢?
不過呢個冬陰公既香茅味好重
重到有少少苦
飲落無乜辣味
不過.....隔一陣 d 辣味會由條脷度發返出黎
飲飲下又幾過癮既


炒藍蟹肉
其實個賣相好似麻麻地
不過, 一食落口就會覺得無叫錯佢!!

望落去好似好多配料咁
但其實
係啖。啖。肉

蟹肉好甜, 好好味!!

**仲有就係呢度既白飯/紅米飯係任裝架**
**我食左 2 round**
hahahahaa

好喇, 埋單時間到
我地 2 個人食左 THB18XX
(約 HKD425)

其實我估呢度係泰國都算係高價格消費
黎既多數都係遊客
不過有半價又 OK 既
可以一試

如果原價既就真係偏貴
CP 值不高哦


到此一遊
HAHAHAHA
然後又推住我地 2 個喼過對面 CHECK-IN 了



藍象外觀


周街都係篤篤
可惜我地酒店就係對面, 
如果唔係都想試下坐


5 分鐘腳程就到達
CHECK-IN LU
下篇再寫下我地去做 MASSAGE 同搵野食既行程啦

沒有留言:

張貼留言