2016年5月9日 星期一

9 MAY 2016 母親節翌日禮物

母親節正日
 JUMA 同 JUBA 係泰國享受緊
就算 JUJU 黎接機, 到機場已經訓著左
所以,,,今年既母親節係無一齊過既

第二日, 放工返屋企
突然 JUJU 拎出一把梳
話要幫我同婆婆梳頭


嘻嘻~~ 呢位小髮型師又幾似模似樣喎


睇我個樣就知我幾冧啦
呢份禮物, 我好滿意
<其實我諗佢未知咩係母親節, 只係我老屈佢 , 當左呢份係母親節禮物>


ANY 肥~~ 我係好 ENJOY 既

如果 * 你大個左 * 都咁有媽媽心
就好喇

感謝你溫柔的梳頭

P.S: 其實 JUJU 仲有幫婆婆梳架
不過婆婆著睡衣就唔 PO 佢既相喇~ 

沒有留言:

張貼留言