2016年5月7日 星期六

7 MAY 2016 『曼谷2人遊』- 熱辣辣行 JJ MARKET (翟道翟)

食飽飽
行左一陣超市
又係時候出發去另一個景點!

http://jj.thailandfans.com/

人稱翟道翟 / JJ MARKET 的超級大型跳蚤市場
逢星期六/日才會開市



從上圖密集程度觀看就知有幾多間鋪頭

而我地, 就志在行下見識下
加上我地唔會去買大型既傢具擺設
所以鎖定目標去行賣衫既 SECTION 2

先搭 BTS 去 "MO CHIT" 站
向鐘樓方向行
其實已經到達左 JJ MARKET
但我地唔會咁傻豬豬, 又熱又曬咁行去 SECTION 2
所以我地揀左轉 MRT


MRT 用唔到 RABBIT CARD
所以要買單程票


BANG SUE 方向
搭一個站
"KAMPHAENG PHET" 站落車


有好清晰既指示


一出去就會見到手拉泰式奶茶
每隔一陣就會有人表演
不過你買既奶茶係一早沖好架~


韓風真係好勁
吹到去泰國呀~


呢度好大, 店鋪亦好多
淨係行呢個 SECTION, 我地都行左兩個幾鐘
<我地已經狂飲凍野, 食雪糕雪條 + 貼左退熱貼>

但都真係又曬又熱呀
個頭頂爭 D 出煙
如果唔係咁熱, 我諗我地可以行耐 D 架~~~


山竹雪條
其實係雪糕黎既~
一 D 都唔解渴, 又無山竹味


THB 5 , 好抵既可樂冰
呢個係街邊檔黎架



HAHA... 熱到我地呢


行左一陣又忍唔住買個膠袋冰底可樂
因為覺得用膠袋飲先有特色~
HAHAHAHA


呢個超唔抵既一樣野
THB 75 ,,, 其實宜家香港都有
同埋,,,,只係 FRUIT PUNCH 味


呢個既特色就係可以自己揀袋上既圖案


椰子雪糕
THB 40
抵食
又可以揀一個 TOPPING
側邊既椰子肉仲可以食埋添


呢檔 COCO JJ 最多人, 亦都係最多檔口
基乎行到每個轉彎位都見到一檔

買左幾套童裝就走人
其實呢度 D 野係幾抵買既
仲見到有人黎入貨
JUBA 話呢度地方熱, 所以賣既料都幾通爽
啱晒我地大汗既仔s


最後一擊, 燒 "AUM" 春蛋
我只吃到美極味
XD

好, JJ MARKET 之煩完成
我地就返酒店沖個涼再休息一下先

JUBA 係我泵奶期間仲落左街睇下有無街邊檔野食

唔好彩地~~ 我地尋日見到既粉仔檔無開
但又好彩地~~ JUBA 去左對面馬路逛下
又俾佢搵到幾檔串燒 BOR~


泰式燒墨魚咀
唔好講笑
勁爽口彈牙
食唔定
尤其是個汁, 又係一流



一口食左佢
宜家睇返相都想再食呀~~


仲有炸雞
本身我對炸物既興趣不大
但係一食落口, 不得了
勁 JUICY
D 雞肉唔會"鞋"口, 仲有陣陣油香
好肥,,,但好好味呀~

好啦~~ 食完呢個下午茶
又係時候下一景點 LU


沒有留言:

張貼留言