2016年5月7日 星期六

7 MAY 2016 『曼谷2人遊』- LUNCH @ Audrey, Café Glamour (Central Embassy)

DAY 2
一早起身食早餐~


一早又見到呢個泰式酸辣汁
可惜我諗唔要用咩去沾佢




一早要 REFRESH 一下自己先


有我最鍾意既 MISO SOUP
昆布同豆腐都係自己加, 再"不" 湯落去
所以唔會太淋, 又可以自己因份量
幾細心
不過個湯味道就麻麻地


細心!
用冰桶黎坐位果汁
好似一支支香檳咁


即煮奄列
可自己配搭饀料
貪心既我全部配料要晒~
HAHAHAA


食完早餐返房泵奶
我地個 VIEW
其實都算係咁啦


BTS 有位坐
搭車去到 CHIT LOM <5號出口> 再穿過 CENTRAL CHIDLOM 商場
就到左 CENTRAL EMBASSY



睇地圖會覺得行好遠
好彩曼谷既商場好多都相連
所以行左 5分鐘就到
有冷氣, 無難度啦

<著名既 NARA THAI CUISINE 都係呢個商場有分店>
不過係 FB GROUP 見到評語麻麻地
所以放棄左


經過呢度就係


HAHAHA
到此一遊


我地早左成 20 分鐘到達
(抵達時間係 10:40AM)
個商場靜英英, 無人既


要等佢 11:00 開門
由於我地要唱錢就落左 2/F (SUPERRICH)



等到 11:00 終於有得入
仲以為我地會係第一檯客
點知我地都係第二名咋


3 個餐牌
飲品 / 主菜 / 甜品


來張合照吧


THAI THAI THAI
每日都要冬陰功
呢個冬陰功比 BLUE ELEPHANT 果個香港味
啱我口味



炸軟殼蟹 PAD THAI
炸原隻軟殼蟹, 其實都 OK 
不過 PAD THAI 對我地黎講真係太甜


份量夠一個人食
<當然大食既我地除外啦>


呢個就係吸引我地黎既主菜
龍。蝦。汁。梳。乎。里!!!

梳乎里食得多, 咸既梳乎里第一次食!


成個流乎里好動"L"
我狂影相... 佢都唔會頹左

梳乎里本身無味
沾少少龍蝦汁食係味道 OK
但都有點兒寡

原來..... "內有乾坤"
梳乎里底有芝士蟹肉
<不過我地食到差唔多無晒先知囉>
撈埋 D 蟹肉好味好多


甜品點左呢個

泰茶漿鐵板雪糕




印度薄餅底 + 棉花糖 + 脆米 再加雲尼拿雪糕
上檯後再淋上奶茶漿
嘩~~ 果下見到係好開心
不過掛住影相,,,,其實 D 印度薄餅係會痴底
= O =

對香港人食慣淡味甜品黎講係會太甜
我自己本身都唔太好甜野
加上有棉花糖 + 薄餅
食起上黎都比較滯
我地兩個人最終都勉強 KO 左佢

呢度仲有一個出名既 "奶茶千層蛋糕"
鍾意食甜品既可以試下

埋單時仲送左精美既果乾俾我地

呢餐都只係 THB11XX
係香港以呢個質素黎講應該食唔到

不過我地都係試一次就算
下次再黎未必會 ENCORE

好~~ 食飽飽
下一站係翟道翟 (JJ MARKET)

沒有留言:

張貼留言